الأربعاء، 4 يونيو 2008

افتتاح

سلامو عليكم
انا لما دخلت عالم التدوين الكلام ده كان من شهرين تقريبا
مكنتش الفكره جذباني اوي
وبدات هزار جدا
بس بعد كده حسيت اني لالالالالا
عاوزه اكمل
ساعتها كنت غلط غلطه خطيره جدا
عملت المدونه واديتها لناس اعرفهم شخصيا
اكتشفت اني طول مانا عارفه انهم بيقرو اللي بكتيه مش حكتب كل حاجه
عشان كده
قررت
امسح مدونتي القديمه
وابدا من جديد
اتمني ان تقبلوني وسطكو كعضو بلوجي جديد

هناك 5 تعليقات:

ايمان اسامه محمد عواد يقول...

بس انا عرفتك برضه
عشان قلتى يا منمون
نياهاهاهاهاهاها

نونو يقول...

انا لية وجهة نظررررر مش هتفرق اذا كان حد يعرفك اية المشكلة انة يعرف حاجات نفسسك تقوليها ومحرجة اية المشكلة انا شايفة انها فرصة لمعرفة الحقيقة ؟مجرد وجهة نظر ياريت تفكرى فييها

نونو يقول...
أزال المؤلف هذا التعليق.
سارة البحر يقول...

اكيد طبعا هنقبلك سواء بالمدونه القديمه او بالجديده
المهم انك معانا
وكده احسنلك عشان تبقي بجد على راحتك في الكتابه

The Pirate يقول...

انا ما كنتش ناوي اكومنت الا بعد النشر

بس رجعت في كلامي
عايز اقولك

انا متفق مع نونو

ان المدونة انك عايزة تقولي اللي في نفسك

ممكن تغيريها وتكملي كأن ما حدش يعرفك

مش من صفاتك الخوف

مش بتعملي حاجة غلط

لا شئ